Jelentős szerepet kapott a szombathelyi pályaudvar vágányhálózatának rekonstrukciójában a SWIETELSKY Vasúttechnika Kft. A vállalat mintegy 150 eszközből álló gépparkkal rendelkezik, amely hazai nagy- és kisvasúti építkezéseken és felújításokon is bevethető.
Októberben a 20-as vonal jobb és bal vágányán kitérőcseréket, valamint a vágányok újjáépítését hajtották végre. A vágányszabályozást a gyakran használt 08-475 UNIMAT 4S KIAG szabályzógéppel végezték el.
Novemberben pedig, a rekonstrukció befejező szakaszában a kőszegi és a soproni vonal vágányain dolgozott a Vasúttechnika: a vágányok elbontása, majd az alépítmény visszaépítése után a KIROW 1220-as daruval fektették vissza a készre szerelt kitérőket.
A munkafolyamatról fotókat is készített a Magyar Építők.
A KIROW főként a vasútépítésben nagy jelentőségű, ezzel a munkagéppel elvégezhető feladatok:
- kitérő bontása és fektetése (helyszínen előre lekötött vagy gyárban összeállított kitérő esetében is),
- vágánymezők bontása és építése,
- provizóriumok ki- és beépítése,
- hídelemek mozgatása,
- egyéb − csak vágányon megközelíthető − műtárgyak, elemek, gépek mozgatása.
Különlegessége, hogy letalpalás nélküli munkavégzésre is igénybe vehető, és mivel a daru önjáró, nem szükséges más vontató jármű alkalmazása sem, így a megemelt teherrel együtt képes munkaterületen belüli mozgásokra. A kitolható ellensúly növeli a gép terhelhetőségét.
A Székesfehérvár – Szombathely-vasútvonal a Dunántúl egyik legfontosabb vasútvonala, ám nyáron sebességkorlátozást kellett bevezetni a vágányokon. A GySEV szeptember végén kezdte el a vágányhálózat részleges felújításának első fázisát. A munkálatok várhatóan december elejére fejeződnek be, ezután pedig feloldják a nyáron bevezetett sebességkorlátozásokat is.